2013/07/09

Think pink

Moje myśli wypełniły intensywne kolory, bo zajęłam się planowaniem wakacyjnego wyjazdu. Stały się do tego stopnia dominujące, że wyszły na zewnątrz. Dlatego jest tu świeżo uszyta różowa spódnica i moje pierwsze od dzieciństwa kolorowe sandały :)


Taka długa spódnica na gumce to chyba jedna z najprostszych rzeczy, jakie można sobie uszyć. Planowałam swoją od zeszłego lata, miała być szara..
Zaraz ubrałam ją na spacer i okazało się, że i spódnica i szara bluzka i czarny skórzany naszyjnik i brązowa torba - wszystko co założyłam zrobiłam własnoręcznie. Ale to fajne!


różowa spódnica, bluzka, naszyjnik ze skóry, torba skórzana - JWK; sandały BATA

6 komentarzy:

  1. Nie no piękny kolor ma ta spódnica, tym piękniejszy, że w zestawieniu z ciemną szarością. Uwielbiam patrzeć jak ktoś nosi maxi:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) dokładnie tak, ciemna szarość nadaje się idealnie do łączenia z intensywnymi kolorami, jak mocny róż czy pomarańcz. Heh wiem co masz na myśli :P ciężko się gra z dziećmi w piłkę w powłóczystej spódnicy, ale tą szyłam głównie z myślą o wakacyjnym wyjeździe nad morze, gdzie taka luźna rzecz się przyda :)

      Usuń
  2. piękne zestawienie kolorów! Maxi są super, a zwłaszcza te które się szybko szyje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) tak, dokładnie, szybkie szycie i jest konkretny ciuch na upał :)

      Usuń
  3. Boska!!!! Też latałam nad morzem w swojej maxi :) Pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) ja na razie latam po mieście i też się sprawdza :)

      Usuń